Tema: Re: Teisybe vs Teisybe
Autorius: MS
Data: 2010-04-27 14:21:16
> Kiek prisimenu, ashinio zhymejimo toj gatvelej nebuvo. Todel nustatyt ar esi savoj/svetimoj juostoj gali tik ish akies. Tam kad matyt kas yra deshinej, volvo 460 vairuotojui reikejo ishkisht savo automobilio nosi per koki metra uzh suparkuotu automobiliu linijos - t.y. apie 2.7 metro nuo gatves ribos. Gatves plotis ten pagal schema - 7 metrai. Ish kitos puses Sierra shalikelej uzhima irgi apie 1.7 metro. Taigi lieka 7-2.7-1.7=2.6 metro ishlaviruot tarp volvo ir sierros. Taigi mano nuomone, volvo 460 vairuotojas per giliai ilindo i sankryzha arba neidemiai pasizhiurejo i deshine ir pradejo kirst sankryzha neisitikines savo saugumu...

truputi suklydau, neatidžiai žiūrėjau, skaičiau. 460 susidūrimo metu nestovėjo, o irgi važiavo.  Esi teisus, Volvo 460 važiavo neįsitikinęs saugumu. Bet dėl greičio tai nesutinku. S60 matyt irgi galvojo, analizavo situaciją - jautesi kietas. Nepasisekė.

Teisingiausia butų, kaip rašė Linas Petkevičius, įvertinti kiekvieno vairuotojo kaltę koeficientais. Abu kalti, tik vienas gyvas kitas ne. Aš manau, kad S60 kaltė didesnė.

> Smulkiau prashom. Pats esu numuhses vaika, ishshokusi ish pakeles krumu (neuzhmushiau), bet net nebuvau apkaltintas - tik daviau parodymus ir girtuma patikrino.
> O del virshyjimo - labai slidu yra irodinet greiti post factum. Ir tuo labiau jei ne greitis buvo avarijos priezhastis. Galima vazhiuot greitai, bet su galva - t.y. analizuot ir kitu eismo dalyviu veiksmus ir numatyt ko jie gali imtis, ir aishku adekvachiai vertint potencialiai pavojingas situacijas.

smulkiau nepapasakosiu, skaičiau kažkada viena akim spaudoje. Kaip greitį nustate tiaip pat nežinau, gal pamatavo stabdymo kelia? Tavo atveju, gal neviršijai greičio arba nebuvo galimybių jį nustatyt, ar šiaip nenorėjo kabinėtis. Kazin kaip viskas būtų psibaigę, jei įpūstum promilių :)