Tema: Re: Teisybe vs Teisybe
Autorius: Doxlas
Data: 2010-04-27 11:16:34
Ash irgi zhinau ta vieta. Pagal schema isheinu kad volvo 460 vairuotojas turejo matyti atvazhiuojanti S60. Be to tokioje lygiareikshmiu keliu sankryzhoje visas vairuotojo demesys turejo buti sutelktas i deshine puse - t.y. trumpai perzhvelgt kaire, tiesiai, o pradejus judet i sankryzha - zhiuret i deshine. Be to, kiek suprantu S60 vairuotojas bandydamas ishsisukti nuo i sankryzha ivazhiavusio 460, pasuko i Sierra, ir pagrindinis smugis teko butent Sierrai i uzhpakali - tai matosi pagal automobiliu padetis po avarijos.
Mano nuomone, S60 vairuotojas virshijo saugu greiti, bet apkaltint ji avarijos sukelimu neisheina. Mirusio Volvo 460 vairuotojo zhmona sedejo matyt ant galines sedynes, o vairuotojas nuo smugio perskrido i priekinio kelevio puse ir galva trenkesi i centrine stoike - t.y. tikrai buvo neprisiseges. Taip pat zhmonos liudijimas, kad priparkuoti automobiliai visishkai uzhstojo vaizda i deshine abejotinas, nes ji zhiurejo sededama ant galines sedynes, o ish priekines vaizdas jau kitoks.