Tema: Re: Teisybe vs Teisybe
Autorius: Mtrhed
Data: 2010-04-27 11:14:28
bbz nuo kada pradejo stabdyti S60, gal isvis nespejo sureaguoti i kliuti
ir nestabde. Taciau bet kuriu atveju mazu maziausia neatsakinga vaziuoti
tokiu greiciu gatvele kur velniaz zino kada kokia kliutis kelyje gali
pasirodyti. Ne veltui juk KET yra punktas apie vaziavimo greiti
"Pasirinkdamas važiavimo greitį, vairuotojas turi atsižvelgti į
važiavimo sąlygas...,kad galėtų sustabdyti transporto priemonę iki bet
kurios iš anksto numatomos kliūties."

Dieduku vaziavimo maniera daznai ir man nepatinka ir juos, kartu su
blondinemis, reiktu laikyti numatomomis kliutimis kelyje.