Tema: Re: apie ?ra?us
Autorius: Sail
Data: 2016-11-16 08:50:20
Buvo mintis nusipirkit isorini DAC prie palydovinio imtuvo. Kas stabdo, tai
nebuvimas distancinio garso reguliavimo. Norint pagarsinti ar patytlinti
tektu vaikscioti link stiprintuvo, kas nera patogu.

Del tarpblokiniu laidu as skeptikas. Kol kas nei vienas girdintis nepasirase
ant blind testo, ir netgi siulant prizini fonda sekmes atveju.
 O visos pasakeles tipo "reikia paklausyti savaite, tada jauciasi" manes
neitikina. Arba girdisi is karto, arba ne.