Tema: Re: apie įrašus
Autorius: Night
Data: 2016-11-07 10:56:09
Eilini karta pasidziaugsiu, kad esu kurcias, ir man nesuprantama, apie
ka tamstos snekat :) Taip sutaupau nemazai pinigu beigi nervu. Bet cia
ne pizdavojimas - tiesiog dristu speti, kad tokiu kaip as - dauguma,
todel niekas ir nesiparina nei radijuje, nei irasu kompanijose, kad ju
garso kokybe nesiekia audiofilinio lygmens.