Tema: Re: apie ?ra?us
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-11-14 20:49:24
lygiai kaip ir ateina riba, kai pradeda skirtis šaltiniai. Labai labai
seniai, vienas draugas, skundėsi kad bibienė ir su aukštais ir su
žemais....ir klausė per kažkokią pajeben' kur iš DVD diskų Divx'ą jau
mokėjo rodyt. Ir draskė maikes, kad visa ta skaitmena groja vienodai,
jokių ten skirtumų nėra. Nu tai atvilkau Sony ES serijos CD grotuvą...ir
radom teisybė bei sutarimą per kelias minutes.