Tema: Re: apie įrašus
Autorius: Sail
Data: 2016-11-09 14:17:17
Tiesa sako.  Pabandyk paklausyti normalesnes aparaturos su normaliu irasu.

Nusipirkes kolonkes ir as girdet pradejau. Net klasika klausyti pasidare
malonu.

Dabar noriu dar vieno kolonkiu komplekto, pageidautina geresniu ar bent jau
tokiu paciu. Tik kaip visuomet nezinau kokias isvis verta ziureti.

Jei ne grupso patarimas ka verta imti, tai ir nebuciau nusipirkes.