Tema: Re: apie ?ra?us
Autorius: Sail
Data: 2016-11-14 16:07:23
Reik ziureti i aplinkybes.

Pas mane kolonkes sodyboj su geru vaizdu per langa. Vakare tamsoj sedi prie
uzkurto zidinio, geri sau vyna/konjaka, klausai muzikos, groziesi vaizdu,
pavalgai ka nors issikepes krosnyje. Relaxas vienzo.

Ir tu siulai ten PC? Nafik. Nera ten kompo ir nebus.

Gal but koki kita saltini ir naudosiu, bet tik ne kompa. Brudas. Jam vieta
darbe.