Tema: Re: apie ?ra?us
Autorius: Icetom
Data: 2016-11-15 16:16:32
Ir nuo šaltinio su stiprintuvu. Pamenu turėjau Denon DVD2xxx serijos, kuris
skaitėsi jau rimtas DVD grotuvas. Po jo paleidus per Cyrus CD transportą -
atrodė, kad kitą sistemą naudoju, ant tiek transformavo garsą, ypač žemų ir
aukštų srityje. Palydovinis imtuvas ar tipinis media grotuvas- tai
kraštutinumai muzikos klausymui mano nuomone. Ir laidai (kolonėlių, geriau
kuo storesni) bei analoginiai (jei pajungta per analogą. Skaitmeniniai gali
įtakoti jau rimtesnėse sistemose) ir įneša skaidrumo (nebūtina išleisti daug
pinigų).