Tema: Re: Biudzetines grindines kolonkes 2
Autorius: Kesha
Data: 2016-08-30 08:44:15

> per iMac garsiakalbius pavyko isgirsti skirtuma.
>
> Tikejausi, kad skirtumas bus aukstuose (128k dazniausiai jie buna suvelti),
> bet realiai geriau girdejosi bosas - ant 320k jis labiau apciuopiamas, ant
> 128k - plokscias.

Hmmm, kažkaip į bosą net nekreipiau dėmesio, o va aukšti ir išdavė...
nors pirmą klausiau būtent 320, bet iškart pagalvojau, kad tai 128, bet
paklausęs 128, supratau, kad pirmas geresnis (nors kažkaip ar gabalas
ten toks, bet abu kazkokie nekokie man pasirodė).
Klausiau tik vieną kompoziciją su ausinėmis.
Tik keista, kaip per lapatopų pisčelkas girdisi, turbūt ten net
lengviau, pakraipytą garsą gal dar labiau pakraipo ir girdisi geriau :D