Tema: Re: Biudzetines grindines kolonkes 2
Autorius: TOMas
Data: 2016-08-26 14:41:38
As gi niekur nesakiau kad kokybe ta pati :) As tik sakiau, kad tai ka tu
girdi, labai tiketina kad yra ne rezoliuciju skirtumai, o skirtingai
pagamintu failu skirtumai (juos isgirsti tikrai labai paprasta). As atsakyma
siuo klausimu sau turiu, visi imanomi testai atlikti ir prie to asmeniskai
jau nebegrisiu :) Pabandyk ir tu, paprasyk zmonos kad tau nematant
paleidinetu kurinius ir testas pavyks, o rezultatai gali labai nustebinti :)
Svarbiausia salyga - testas aklas be isankstinio nusistatymo ir zinojimo, o
antra - atlik tai nuosirdziai ir nebandyk saves apgaudineti ar spelioti :)
Gero savaitgalio :)

"fenix@w"  parašė naujienų news:npp9d6$gj9$1@trimpas.omnitel.net...

2016.08.26 14:26, TOMas rašė:
> Tai kad kaip tik emocini skirtuma ir yra lengviausia pagaut, kai
> nebeieskai skirtumu tik aukstuose/vidutiniuose/zemuose dazniuose :) Dar
> labai daug duoda pacio klausytojo nuotaika perklausos metu ir tikrai cie
> ne jokia ezoterika, kurios tu taip bijai :)
> O kad "zemos raiskos mp3 neturi JOKIO muzikinio privalumo pries
> aukstesnes raiskos mp3 arba originala" tai cia savaime aisku, kitaip ir
> but negaletu :)
> Lauksim testo rezultatu :)

kazkaip labai apsisuko tamstos dainele - man uzduotis tik skirtingu
bitreitu ta pacia daina? kaip supratau, yra pripazystama, kad zemos
rezoliucijos mp3 yra prastesnis uz aukstesnes rezoliucijos?

galvoju, kaip cia ta testa idomiau paorganizuot, idealu butu ,kad kas is
pasalieciu pas save padarytu, bent su pora dalyviu, kad visiskai
objektyvu butu.