Tema: Re: Biudzetines grindines kolonkes 2
Autorius: pininfarina
Data: 2016-08-25 07:23:07
Draugas turi Alto II- tikrai gerai skamba. Buvo pirktos uz niekingus 200Lt.

"Signalizacija"  wrote in message news:npknuf$oud$1@trimpas.omnitel.net...

kazkada labai seniai pardaviau tas s-90 ir uz gautus inigus susirinkau
http://www.visaton.de/en/bauvorschlaege/2_wege/altoi/index.html
kad nereiketu pistis su apdaila darytos ir baldines plokstes. S-90 iki
ju plaukt ir plaukt.
p.s. vienas ka be reikalo padariau tai idejau fazikus. Uzdarose dezes
grojo graziau