Tema: Re: Biudzetines grindines kolonkes 2
Autorius: fenix@w
Data: 2016-08-29 14:45:58
2016.08.29 13:52, Rimas rašė:

> Na irgi kurčias :)
>
> Bet kas baisiausia, kad aš žaisdamas šitam testuke
> http://www.npr.org/sections/therecord/2015/06/02/411473508/how-well-can-you-hear-audio-quality,
> praktiškai visada pasirenku 128kbps :)
>
> Nu ble, atrodo geriau skamba nei kiti track'ai :)

kazka jus ne taip klausot.
128 girdisi triuksmai, 320 skambesys skardesnis, 320 ir wav uncompressed
cia jau auksta lyga kad atskirti.
o "grozis" "muzikalumas" ir "nuotaika" nepasimatuos, gal tikrai geros
emocijos uplusta klausant kokio Europos Radijo per AM dazniu ruoza.

tiesa ABX testas vistiek bus daromas, del sportinio intereso, nes
skirtumas tarp 128 ir 192 man atrodo bus didesnis nei tarp 192 ir 320