Tema: Re: resyveriu/stiprintuvu kaskadas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-04-09 11:03:40
2015-04-09 10:46, Velnias rašė:
> Dabar dar šalia vatų ir omų pradėjai dar su coliais po pievas vaikščioti
> :))) Šitie Tannoy ne dėl to negroja roko, kad jie 6" ar 2x6", tiesiog
> jie ne tam kurti. O pas tave kadangi didelis kambarys, tai norint kad
> rokas "vežtų" ir "būtų garso" bendru atveju reiktų žiūrėti į kolonėles
> su didesniais garsiakalbiais ir tiek.

Jau girdejau, kad rokui turi buti didesni garsiakalbiai ir todel
koloneles ne tam skirtos. Tai darau prielaida, kad
sudvejinus/sulygiagretinus koloneles garsiakalbiai padideja dvigubai.

> P.S. Yamahoje oi kaip yra ką reguliuoti - pora paspaudimų ne ten ir
> "negroja". Pasikartosiu, bet manau kad pas tave didžiausia "negrojimo"
> problema yra neteisingas receiverio sureguliavimas.

Esu nustates rezima 7.2 ir ijunges enhansed.
Parinkes Large koloneles, kad suveiktu nupjautu 60Hz i sub'a
Mikrofonu atlikes derinima. Atstumai kaip ir teisingi. Bet galiniu
koloneliu garsa uzkeliau.
Daugiau yra ten pakeisti dazniu juosta, bet neisivaizduoju kaip galeciau
ka ten pagerinti. Juo labiau, kad su 7.2+enhansed tai, darau prielaida,
praranda prasme.
Ir tai viskas ka radau