Tema: Re: resyveriu/stiprintuvu kaskadas
Autorius: Velnias
Data: 2015-04-07 15:01:09
>Na nupirkau Signalizacija rekomenduotas koloneles. Bet o kodel 6" blogai?
>Todel, kad didesniame kambaryje reikia didesnio galingumo ir mazas
>garsiakalbis nepatraukia? Tik del to? Na tai, jeigu rekomenduoji
>stiprintuva, tai gali stereo atvejui jungti sudvigubintas koloneles.
>Resyveris tokia galimybe leidzia pasirinkti. Tuomet garso galingumas
>dvigubeja. Tokiu atveju mano 4x100w resyverio stiprintuvai atitiktu 2x200w
>stereo stiprintuva. O tokio galingumo rimtesnio stiprintuvo pasirinkimas
>komplikuotas. Reikia jau rimto...

>Kurioje as cia vietoje nusisnekejau?

Na taip... nuo pačio pirmo sakinio :) Nes užsiciklinęs esi ant tų vatų kaip
mažvaikis, kuriam geresnė mašina ta, pas kurią ant spidiko daugiausiai
parašyta.

P.S. Nueik kad ir tų Klipschų paklausyti gyvai, gal žiūrėk dar įvyks
stebuklas ir pasikeis mastymas :) Tik negalvok tuo metu, kiek vatų
stiprintuvas pajungtas, o tiesiog klausyk.

P.P.S. Negros _roko_ tos tavo Tannoy kolonėlės niekada, nors ir 1000W
stiprintuvą pajungsi, nes ne rokui jos skirtos.