Tema: Re: resyveriu/stiprintuvu kaskadas
Autorius: Velnias
Data: 2015-04-09 10:46:37
Dabar dar šalia vatų ir omų pradėjai dar su coliais po pievas vaikščioti
:))) Šitie Tannoy ne dėl to negroja roko, kad jie 6" ar 2x6", tiesiog jie ne
tam kurti. O pas tave kadangi didelis kambarys, tai norint kad rokas "vežtų"
ir "būtų garso" bendru atveju reiktų žiūrėti į kolonėles su didesniais
garsiakalbiais ir tiek.

P.S. Yamahoje oi kaip yra ką reguliuoti - pora paspaudimų ne ten ir
"negroja". Pasikartosiu, bet manau kad pas tave didžiausia "negrojimo"
problema yra neteisingas receiverio sureguliavimas.

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:mg523h$gul$1@trimpas.omnitel.net...

> sliekų ieškojimą ten kur nereikia.

Ne slieku, o bandau suformuluoti klausima. Taigi, radau kad mano Yamaha
specifikuoja galingumus prie 2-4-6-8 omu apkrovos. Mano koloneles 8 omu
tai sulygiagretinus is Yamahos gauciau 1,52 didesni galinguma. Zenklus
pralosimas, nes su 4 kolonelemis su 4 kanalais galingumas butu 2 kartus
didesnis lyginant su stereo...
Bet, kaip minejo, 6" rock'o negroja. Kadangi pas mane 2x6" tai atitiktu
8", kas irgi netenkina. O sulygiagretinus koloneles jau turime 10"...
Tuomet turime stero koloneliu varianta uz 3,000 litu. Ir pagaliau
dasyla, kodel zmones perka stiprintuva ir stereo koloneles...
Na bet taciau stereo koloneliu uz 3,000 nepadalinsi pusiau, kad gautusi
5.1 namu kinas.