Tema: Re: Re:resyveriu/stiprintuvu kaskadas
Autorius: pininfarina
Data: 2015-04-08 13:41:45
O dar jeigu ta Marantza pajungt prie jautriu Klipshu...

"Paulius"  parašė naujienų news:mg2rq4$kqn$1@trimpas.omnitel.net...

As tau siulau nusipirkt paprasta stereo stiprintuva pvz. marantz
pm6005 prijungti savo turimas tannoy ir isgirsi tikrai normalu
skambesi, lyginant su tavo yamaha... ir nepaisant to, kad sitas
marantz tik 45w/ch.  Sutaupysi ir pinigu ir nervu beieskant
kazkokiu kosminiu sprendimu..

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/