Tema: Re: resyveriu/stiprintuvu kaskadas
Autorius: Velnias
Data: 2015-04-08 20:58:07
Groja jie gražiai visokį džiazą, vokalą, instrumentinę muziką (pagal savo
lygį), bet rokui ir bumčikams yra tikrai geresnių kolonėlių. Nors pas tave
tai statau 90% už netinkamą receiverio sureguliavimą, neaiškios kokybės
įrašus ir sliekų ieškojimą ten kur nereikia.

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:mg3a6a$v2s$1@trimpas.omnitel.net...

2015-04-08 16:15, Velnias rašė:
> Aš kol rankiniu būdu nesusireguliavau atstumų, levelių, equalizerio,
> sub'o nustatymų tai Yamaha su Tannoy irgi negrojo. Bet roko vistiek
> negroja ką bereguliuotum.

Vieni sako, kad su stiprintuvu tannoy grotu. Kodel? Matau tik vienintele
priezasti - iskraipymai po kablelio turi buti su 2 nuliais?

Kiti sako, kad Tannoy is principo groti negali. O tai kokios grotu? Tos
kurios gyvenimo pirkinys? Aciu, galiu apsieiti ir be ozborno. Man jis
kokioje dvidesimtoje vietoje.