Tema: Re: resyveriu/stiprintuvu kaskadas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-04-07 14:38:18
2015-04-07 09:59, Velnias rašė:
> Tau jau n kartų buvo sakyta - dvi geros nemažos kolonėlės (su 8 ar 10"
> wooferiais) + 1 (vienas) rimtesnis stereo stiprintuvas. Ir užgros tau ir
> ozis, ir metalica, ir AC/DC. Kadangi patalpa kaip suprantu nemaža, tai
> kolonėlės - bokšteliai su 6" dinamikais roko niekada joje negros, px
> kiek tų resyverių prie jų prijungsi.

Na nupirkau Signalizacija rekomenduotas koloneles. Bet o kodel 6"
blogai? Todel, kad didesniame kambaryje reikia didesnio galingumo ir
mazas garsiakalbis nepatraukia? Tik del to? Na tai, jeigu rekomenduoji
stiprintuva, tai gali stereo atvejui jungti sudvigubintas koloneles.
Resyveris tokia galimybe leidzia pasirinkti. Tuomet garso galingumas
dvigubeja. Tokiu atveju mano 4x100w resyverio stiprintuvai atitiktu
2x200w stereo stiprintuva. O tokio galingumo rimtesnio stiprintuvo
pasirinkimas komplikuotas. Reikia jau rimto...

Kurioje as cia vietoje nusisnekejau?