Tema: Re: yamaha speakeriai
Autorius: Gintas
Data: 2015-03-04 21:29:18
Esu skaites istorija, kurioje pasakojima paie tai, kad masineje gamyboje, masinos kebulo cinkavimas, ja butu pabrangines tik 5 usd. Taciau gamintojai nusprende, kad kiti mazgai baigiasi anksciau, nei kebulas prarudys, tad nusprende necinkuot. Matyvas-kam be reikalo ismesti 2,5 milijonos USD, mat masinu per metus pagaminama 500 tukst.

Apsauga-kokia ji bebutu, pabrangins. O jei koloneliu gaminama tukstanciai? Dabar net ant varztu taupo :)