Tema: Re: yamaha speakeriai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-03-04 09:37:16
2015-03-04 09:04, Kesha rašė:

> Gal degtukai sušlapę? gerai padegus, viskas dega. Kuo mažesnis
> dinamikas, tuo sunkiau sklaido šiluma, jei ką...

Dinamiku dydis yra parenkamas pagal i juos  paduodamus galingumus. Todel
savaime aisku aukstadaznis turi buti kelis kartus mazesnis, nes turi
buti islaikomos proporcijos. Cia tas pats kaip lyginti vilkiko padangas
su lengvosios masinos. Padangos, kaip ir garsiakalbiai, parenkami pagal
apkrovas. Atitinkamai kuo silpnesnis garsiakalbis tuommaziau silumos jam
tenka sklaidyti.
Kodel nedega zemadazniai, jeigu jiems tenka  issklaidyti kokius 5 kartus
daugiau silumos?

> Naudoti daiktus reikia pagal paskirtį...

Na tai resyveris ir naudojamas muzikai klausyti, o ne kiausinienei kepti