Tema: Re: yamaha speakeriai
Autorius: Velnias
Data: 2015-03-04 11:26:34
O tai kam ausys duotos? Tu dabar nuo kito galo pradedi - pasuki rankenėlę į
kažkokią mistinę -7 papūgų reikšmę ir bandai savo ausis įtikinti, kad dabar
muzika skamba geriausiai.

Nufotkink įdomumo dėlei savo receiverio Speakers, Sound, Equalizer
nustatymus - labai įdomu, kas ten pas tave nustatyta.

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:md6fri$pd7$1@trimpas.omnitel.net...

2015-03-04 10:18, Velnias rašė:
> Tie decibelai besikeičiantys sukiojant Yamahos garso rankenėlę iš viso
> yra sąlyginis dydis, gali vietoje jo įsirašyti watus, omus, papūgas ar
> ką tik nori. Man baisoka įsivaizduoti, kokį triukšmą tu klausai atsukęs
> garso rankenėlę beveik ant maksimumo, bet kad ne muziką tai faktas. Pas
> tave ryškiai yra belekaip sureguliuotas receiveris, per didelė klausymo
> patalpa esamai aparatūrai + dar ausys dramblio nutryptos, nes normaliai
> sureguliavus nekiltų noras tiek sukti garso rankeną.

Na kai nusiperki zaisliuka tai zaidi kol nenumeti i kampa. Siuo metu,
kai klausausi garsiai, garsas buna ties -5 ... -20 dB. Tai iki +15dB
butu dar pakankamai daug pasukti.
Tai vat ir idomu, jeigu flac'ai yra normalizuoti 89dB slegiui, tai koks
galingumas butu ties garso rankeneles nuliu. Jeigu Yamaha laikosi
susitarimo, kad namu kinui tui buti naudojama 89dB tai ties nuliu butu
nominalus galingumas kai koloneles 8 omai. Mano atveju 90w kai maximumas
- 150w.
http://europe.yamaha.com/en/products/audio-visual/av-receivers-amps/rx-v677_g/?mode=model
Tannoy v4i koloneliu nominali galia irgi 100w, o peak'ine - 200w

Kaip ir nera kur prisikabinti?