Tema: Re: yamaha speakeriai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-03-04 07:40:14
2015-03-03 22:36, Gintas rašė:
> Yra specialus " saugikliai"  aukstu garsiukams apsaugoti. Maciau pas biciuli-mat irgi turejo tokia beda. Apriboja max. srove, kiek supratau. Tokia mandri varza, su dviem isvadais. Perkerpi pliusini laida einanti link dinamiko ir ilituoji. Nieko sudetingo. Kilmingas rinkinys, susidedantis is dvieju tokiu varzu kainuoja 24eur. Galiu uzklaust, jei pigiau nerasi. Ten man regis skirta 2,5A srovei

Na cia signalizacija su CodeC'u iki krauju kaunasi del filtru, o tu
siulai viska paleisti suniui ant  uodegos.
Bet juk Codec'o nuorodoje aiskiai parsyta, kad tai tokia pati problema
ne tik aukstadazniui, bet ir kitiems garsiakalbiams. Kodel jie nedega?

O kodel blogai apriboti resyverio galinguma? Mano ubagiskame resyveryje
jau gamykloje buvo apribota +15dB. Pats as uzdejau 0, kad nebutu pagundu
kam nors, nes kas virs nulio jau ima slyksciai skambeti. Kadangi mano
resyveris ubagiskas tai 89dB slegio muzika prie nulio skamba aiskiai
tyliau, negu 99dB muzika. Na bet cia taciau visi naudojasi kilmingais
resyveriais, kurie tokiu problemu neturi.