Tema: Re: yamaha speakeriai
Autorius: Gintas
Data: 2015-03-04 10:14:36
Aukstu  dazniu garsiakalbiu rites apskaiciuotos zenkliai mazesniai srovei, nei zemu. O stiprintuvo isejimas paduodas  i visus garsiakalbius. Ta srove aukstu dinamikams turi apribot (kitamp tariant atskirt dazniu juosta su  zenkliai mazesnia laiko dedamaja) filtras, esantis koloneleje. Jeigu tas filtras suveikia netinkamai arba ji perkrovus i aukstu dinamikus patenka zemesni dazniai-jie ir sudega. Siuloma papildoma apsauga, apriboja srove per AD dinamika, jeigu impulsas trunka ilgiau nei  kazkiek (t.y.  lenda zemesnio daznio signalas) Kokybes praktiskai turetu visiskai nepabloginti-varza ten minimali