Tema: Re: yamaha speakeriai
Autorius: Velnias
Data: 2015-03-04 10:18:38
Tie decibelai besikeičiantys sukiojant Yamahos garso rankenėlę iš viso yra
sąlyginis dydis, gali vietoje jo įsirašyti watus, omus, papūgas ar ką tik
nori. Man baisoka įsivaizduoti, kokį triukšmą tu klausai atsukęs garso
rankenėlę beveik ant maksimumo, bet kad ne muziką tai faktas. Pas tave
ryškiai yra belekaip sureguliuotas receiveris, per didelė klausymo patalpa
esamai aparatūrai + dar ausys dramblio nutryptos, nes normaliai sureguliavus
nekiltų noras tiek sukti garso rankeną.

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:md65ru$j82$1@trimpas.omnitel.net...

2015-03-03 22:36, Gintas rašė:
> Yra specialus " saugikliai"  aukstu garsiukams apsaugoti. Maciau pas
> biciuli-mat irgi turejo tokia beda. Apriboja max. srove, kiek supratau.
> Tokia mandri varza, su dviem isvadais. Perkerpi pliusini laida einanti
> link dinamiko ir ilituoji. Nieko sudetingo. Kilmingas rinkinys,
> susidedantis is dvieju tokiu varzu kainuoja 24eur. Galiu uzklaust, jei
> pigiau nerasi. Ten man regis skirta 2,5A srovei

Na cia signalizacija su CodeC'u iki krauju kaunasi del filtru, o tu
siulai viska paleisti suniui ant  uodegos.
Bet juk Codec'o nuorodoje aiskiai parsyta, kad tai tokia pati problema
ne tik aukstadazniui, bet ir kitiems garsiakalbiams. Kodel jie nedega?

O kodel blogai apriboti resyverio galinguma? Mano ubagiskame resyveryje
jau gamykloje buvo apribota +15dB. Pats as uzdejau 0, kad nebutu pagundu
kam nors, nes kas virs nulio jau ima slyksciai skambeti. Kadangi mano
resyveris ubagiskas tai 89dB slegio muzika prie nulio skamba aiskiai
tyliau, negu 99dB muzika. Na bet cia taciau visi naudojasi kilmingais
resyveriais, kurie tokiu problemu neturi.