Tema: Re: pamastymui
Autorius: Veikejas
Data: 2011-01-24 13:41:23
netaikyk savo iprociu kitiems, jei tu savo teorijas trauki ish shiknos, tai
nereishkia kad ir kiti ish ten.

Be to toje pirmoje teorijoje  skaiciavimu neradau. Ten niekur neuzsiminemama
kokia buvo tu abieju dangaus kunu trajketorija aplink saule - viskas
suvedama tik i galutini rezultata. Ir ash puikiai suprantu delko, nes tokius
skaiciavimus atlikti yra neimanoma, ba nieks nezino kaip tada atrode saules
sistema ir kokios jegos veike priesh smugi ir kokios po, to nezinant visi
skaiciavimai - burimas ish kavos tirsciu.

P.s.:  ish tavo komentaru susidariau nuomone, jog kompetencijos daugiau uz
mane dievazi neturi ne lasho.