Tema: Re: pamastymui
Autorius: Veikejas
Data: 2011-01-21 14:12:26
na ta teorija, mano supratimu laikoma vedanciaja, dabartiniu metu. O ten
daug idomybiu yra:
- Na ir ten teigia susidure su marso dydzio objektu, jei ne su Marsu tai su
kuo gi pagaliau susidure, jei ne Marsu?
- Ar shi teorija gali paaishkinti asteroidu ziedo susidaryma?
- Kaip po susidurimo pasikeite zemes orbita (nes tikrai zeme buvo ishmushta
ish savo senosios orbitos klausimas tik kurlink)?

Ko gero neimanoma tiksliai atsakyt i shiuos klausimus "nenukeliavus i
praeiti" ...

Del tu CO2 fabriku, kodel gi ne, o CO2 yra gan sunkios dujos visgi, be to
zeme juk taip pat nuolat netenka dalies savo atmosferos, o as mus tiek O2,
tiek CO2 fabrikai nuolat dirba, be ju abieju gyvybes zemeje (tokios kokia
yra daba) nebutu.