Tema: Re: pamastymui
Autorius: Toxis
Data: 2011-01-23 10:40:32
na, mano fizikos zhinios per skurdzhios, kad ash apsiimchiau pats "manyt" -
or nelabai ir reikia pachiam kazhka "manyt" - tai yra ishmananchiu zhmoniu
teorijos ir testai laborotorijose su uber high speed patrankom... siulau ir
tau, priesh kazhka "manant" - imt ir pasiskaityt, kartais padeda:
http://en.wikipedia.org/wiki/Giant_impact_hypothesis
jei nuo skaitymo turim alergiju, gamima zhiuret:
http://www.youtube.com/results?search_query=The+Giant+Impact+Hypothesis&aq=f