Tema: Re: pamastymui
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-01-21 14:21:40
"Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message
news:ihbt7a$e2o$1@trimpas.omnitel.net...
> na ta teorija, mano supratimu laikoma vedanciaja, dabartiniu metu. O ten
> daug idomybiu yra:
> - Na ir ten teigia susidure su marso dydzio objektu, jei ne su Marsu tai
> su kuo gi pagaliau susidure, jei ne Marsu?

kazhka tu maishai - kolkas yra "einama teorija" (kolkas atrodo realiausia),
kad zheme susidure su marso _dydzhio_ planeta Theja. Kaip tau atrodo, jei
zheme butu susidurusi su marsu - kur dabar vazhinetu spirit su
opportunity?:)

> - Ar shi teorija gali paaishkinti asteroidu ziedo susidaryma?

? kokio asteroidu zhieda? Tarp marso ir jupiterio? O prieko chia Thejos ir
zhemes susidurimas ir asteroidu zhiedas, kurio buvimas jau seniausiai
paaishkintas - tai yra "failed planet".

> - Kaip po susidurimo pasikeite zemes orbita (nes tikrai zeme buvo
> ishmushta ish savo senosios orbitos klausimas tik kurlink)?

http://en.wikipedia.org/wiki/Giant_impact_hypothesis na, apie joki orbitos
pasikeitima nelabai kas ir sneka, taip, menulis stabilizavo zhemes orbita,
bet keite? ash bent jau negirdejau apie tai...