Tema: Re: Autokadas ir seseliai
Autorius: Velkam
Data: 2011-07-22 20:15:45
Na is dalies su tamsta sutinku, taciau yra vienas bet :) Ecotectas labai
tiktu jeigu skaiciuotume foto modulius, kurie butu montuojamos tarkim ant
pastatu stog ir panasiai, t.y. ant idealiu plokstumu. Kaip taisykle tokiais
atvejais yra ir ribotas plotas, taigi ecotectas atsiskleistu pilnu grazumu o
ir nereiktu zaisti su visokiais importais, kai paciam ecotekte galima butu
nesunkiai pametyti tuos modulius plokstumose.
Mano siame konkreciame projekte moduliai bus montuojami ant trakeriu
laukuose. Taigi plotas nera labai ribotas, bet aisku ir plestis reikia proto
ribose. Pagrindine problema su objektu importavimu, o jau paciame ecotekte
sudetinga kazka butu paisyti pagal realu reljefa. Beje siuo  atveju 3ds max
netgi labiau tinka, kadangi idealiu atveju butu gerai animuoti tu trakeriu
sukimasi pagal saule ir paziureti seselius,  bet sito dalyko del laiko
stokos jau ko gero neigyvendinsiu, nes neradau greito sprendimu, kaip
animuoti objektus, kad jie sektu tarkim saule.
Beje jeigu idomu, imetu autokadini faila, jeigu vis dar nori pasikrapstyti
su ecotektu, bet as labai abejoju ar galima is to failo ka naudingo
padaryti.