Tema: Re: Autokadas ir seseliai
Autorius: ejs
Data: 2011-07-18 14:39:31
2011.07.18 10:01, Velkam rašė:
> Seseliu
> analizavimui daiktas nerealus, bet skirtas labiau pastatu
> analizavimui, is autokado niekaip zmoniskai negaliu ikelti 3d failo,
> gaunasi visiskai nepanaudojamas jovalas, vienintelis variantas tik
> viska perpaisyti su paciu ecotectu, paprasta nupaisyti plokstumoje,
> bet gaunasi biski sudetinga kai reikia papaisyti pagal
> reljefa...Kokie dar variantai?

kam jie reikalingi toliau? Optimizavimas, ataskaitos?
Ecotect'as turi "Solar design" dalį, kur gali gauti skaičiukus.
Įsikėlinėju per DXF'ą. Dažnai tenka pasukioti normales kad rodytų
tvarkingai.

Dar Autodesk'as savo lab'e turejo "Vasari". Tipo Revit'o ir Ecotect'o
hibridas. Ale kadangi ant 64 bit'ų Spoon'as nenorėjo dirbti - man neįdomu ;)

--
ejs