Tema: Re: Autokadas ir seseliai
Autorius: Velkam
Data: 2011-07-18 15:11:08
"ejs" <ejs@no.where> wrote in message news:j0161j$gta$1@trimpas.omnitel.net...
> kam jie reikalingi toliau? Optimizavimas, ataskaitos?
> Ecotect'as turi "Solar design" dal, kur gali gauti skaiiukus.
> siklinju per DXF'. Danai tenka pasukioti normales kad rodyt
> tvarkingai.

Is principo kur kas paprasciau, projektuoju saules jegaines, ir poreikis yra sustacius objektus pagal reljefa pasukioti saule ziema ir paziuret, kad seseliai nekristu nuo vieno objekto ant kito. Bandziau is autokado i ecotecta kelti dxf, tai rezultatas gaunasi va koks, nzn gal kazko nemoku... Na reikes dar pasibandyti 3ds max. Gal jis ten zmoniskai is autokado sugebes importuoti.

> Dar Autodesk'as savo lab'e turejo "Vasari". Tipo Revit'o ir Ecotect'o
> hibridas. Ale kadangi ant 64 bit' Spoon'as nenorjo dirbti - man nedomu ;)

Mhmm, jau pats laikas butu spoonui zmoniska 64bit palaikyma padaryti :)