Tema: Re: Autokadas ir seseliai
Autorius: Velkam
Data: 2011-07-21 10:22:37
Pratesiant tema noreciau pasikeikti dar :) Bl bl bet Autodesko produktu tarpusavio suderinamumas galutinai mane pribaiks. Zmoniskai niekaip nesigauna ecotektui pakisti 3d failo. ecotecto dxf importas panasu kad dirba prilausomai nuo menulio fazes. Padarau pabandymui viena objekta su autokadu is solidu, viskas ok, padoriai importuoja. Padarau su civilu surface, prigaminu n tokiu objektu, eksportuoju, ir ecotekte matau tik surface, objektu nebelieka. Atsidarius ta pati dxf su autokadu viska matau. Per STL importa kitos problemos, surface taip ir nesugeba eksportuoti, o is solidu tai trecdalis kazkur pasimeta pakeliui....
Bandziau su 3dmax, tai per file link importuoja kuo puikiasiai, bet daugiau as su juo nelabai ka sugebu pasidaryti, pernelyg sitas zveris man sudetingas. Viska lyg ir darau pagal tutoriala, bet tai saule ne toj vietoj buna, tai paskui lyg ir toj, bet vistiek objektai neapsisviecia ir matau tik juoda renderi, tai su masteliu kazkas ne to, vieportuose objektu nepagaunu, visi labai maziukai. Na zodziu.... Cia jauciu, be gerai nusimanancio zmogaus, kuris viena karta parodytu is principo visus zingsnius, ir svarbius momentus, niekaip...
Tai va issiliejau, eisiu dar paverksiu kamputyje ir galvosiu ka cia toliau daryti :)