Tema: Re: Autokadas ir seseliai
Autorius: Velkam
Data: 2011-07-21 12:32:18

> Ecotect'as visai ne Autodesk'o produktas. Yra toks australas, Dr. Andrew
> J. Marsh (http://andrewmarsh.com/), kurio PhD tema buvo pastatų tvaraus
> projektavimo modeliavimas. Berašydamas jis įkūrė kontorą "Square One"
> (http://www.squ1.com/), kuri pardavinėjo Ecotect'o licenzijas.
> Kiek patobulinus (tikrai patobulino), produktą nusipirko Autodesk'as ir
> paleido kaip savo.
Tai sita zinau, bet jau autodeskas turi nusipirkes pakankamai metu, kad galetu pasirupinti softo suderinamumu..

> t.y. iš SOLID pagamintų objektų?

Taip

> O jei importuoji per kelis kartus? Paviršius, viena dalis objektų, kita
> dalis objektų.
Cia panasiau kad civilas kazka padaro su objektais, ir ju jau paskui ekotektas nemato kad ir ka pedaryciau.

> Dar momentas: kur tavo WCS'o nulis? AutoCAD'as ribojimų skaičių dydžiui
> neturi, ko negalima pasakyti apie kitus Autodesk produktus.
Pabandziau dabar sukelti viska i nuli, na vistiek tas pats.

> MAX'as kiek ne tam reikalui skirtas.

Zinau, bet panasu kad jis tinkamiausiai atliktu man reikalinga darba, jeigu tik sugebeciau as jo priprasyti...