Tema: Re: Autokadas ir seseliai
Autorius: ejs
Data: 2011-07-21 11:12:08
2011.07.21 10:18, Velkam rašė:
> Pratesiant tema noreciau pasikeikti dar :) Bl bl bet Autodesko
> produktu tarpusavio suderinamumas galutinai mane pribaiks. Zmoniskai
> niekaip nesigauna ecotektui pakisti 3d failo.

Ecotect'as visai ne Autodesk'o produktas. Yra toks australas, Dr. Andrew
J. Marsh (http://andrewmarsh.com/), kurio PhD tema buvo pastatų tvaraus
projektavimo modeliavimas. Berašydamas jis įkūrė kontorą "Square One"
(http://www.squ1.com/), kuri pardavinėjo Ecotect'o licenzijas.
Kiek patobulinus (tikrai patobulino), produktą nusipirko Autodesk'as ir
paleido kaip savo.

> ecotecto dxf importas
> panasu kad dirba prilausomai nuo menulio fazes. Padarau pabandymui
> viena objekta su autokadu is solidu, viskas ok, padoriai importuoja.
> Padarau su civilu surface, prigaminu n tokiu objektu, eksportuoju, ir
> ecotekte matau tik surface, objektu nebelieka.

t.y. iš SOLID pagamintų objektų?
O jei importuoji per kelis kartus? Paviršius, viena dalis objektų, kita
dalis objektų.

Dar momentas: kur tavo WCS'o nulis? AutoCAD'as ribojimų skaičių dydžiui
neturi, ko negalima pasakyti apie kitus Autodesk produktus.

> Atsidarius ta pati dxf
> su autokadu viska matau. Per STL importa kitos problemos, surface
> taip ir nesugeba eksportuoti, o is solidu tai trecdalis kazkur
> pasimeta pakeliui.... Bandziau su 3dmax, tai per file link importuoja
> kuo puikiasiai, bet daugiau as su juo nelabai ka sugebu pasidaryti,
> pernelyg sitas zveris man sudetingas. Viska lyg ir darau pagal
> tutoriala, bet tai saule ne toj vietoj buna, tai paskui lyg ir toj,
> bet vistiek objektai neapsisviecia ir matau tik juoda renderi, tai su
> masteliu kazkas ne to, vieportuose objektu nepagaunu, visi labai
> [...]

MAX'as kiek ne tam reikalui skirtas.

Cia jauciu, be gerai nusimanancio zmogaus,
--
ejs