Tema: Re: vamzdzio isklotine
Autorius: Eex
Data: 2011-04-20 10:15:07
nu jo, cia pas tave tokia specifine situacija, ir kazkokio featuro tiek sw,
tiek nx neturi. bet as nezinau, bent su nx7, tai padaryti ta pavirsiu, kuris
duotu vienoda vamzdzio sieneles stori labai paprasta. aisku, detales
istorijoje atsiranda medis visokiu papildomu dalyku, bet kadangi viskas
asociatyvu, tai ot ne dzin...
pvz jei man tektu toks atvejis, kad reiktu daryti koki rema va is tokiu budu
lenktu vamdziu, tai as ko gero rinkciausi antraji savo varianta. ta prasme
kazkiek pazaisciau, kol rasciau ta idealia kreive, kuri formuoja pakankama
vamdziu jungima ir nesukciau per daug galvos. o paciame modelyje
suformuociau vamzdziu jungima naudoamas standartines boolean operacijas (na
kad susirinktu). netgi paciam remui nedaryciau tokio kaip atskiro assembly -
per daug zaidimo manau.
o pvz tu darydamas rema, kiekviena vamzduka darai kaip atskira faila ir
darai surinkima, ar kiekvienas vamzdukas tai atskiras feature'es viename
faile?