Tema: Re: vamzdzio isklotine
Autorius: Eex
Data: 2011-04-20 08:54:53
cia gal is picsu nelabai aisku ka dariau: zodziu cia darau atvirksciai, nei
kad =MS= dirba: pradzioj nusipiesiau plokscia kontura, kurio viena krastine
kazkokia kreive (is kojos as ja nupiesiau). tada su sheet metal darai bend.
parenki tokius parametrus, kad gautusi cilindras. grizdamas i sketcha (na
kur tas splainas nupiestas), gali ta splaina koreguoti kaip nori, kol atrasi
tau tinkama varianta.