Tema: Re: vamzdzio isklotine
Autorius: =MS=
Data: 2011-04-19 19:50:20
Del aiskumo dar viena pavizdeli imetu :)
1. yra toks gaminys
2. toks vamzdzio galas pries ka nors keiciant.
3. dabar isklotine (verciant i sheet metal) sw automatiskai padaro toki
(atkreipk demesi i smaigaliu, jie sustorejo, "priaugo mesos")
4. toks vamzdis jau nebetilps, del storesniu smaigaliu.
5. "g" tai geras vamzdis, ji pats "padariau" pagal vidini vamzdzio kontura,
6. skirtumai

taigi beda tame, kad SW verciant i sheet metal ima ISORINI vamzdzio kontura
ir palei ji padaro statmenus krastus
o man reikia kad imtu ir ISORINIUS ir VIDINI
Nu kad vamzdis niekada neturetu daugiau atsiradusios meso nei "2"
paveiksliuke, maziau gali tureti.