Tema: Re: vamzdzio isklotine
Autorius: Eex
Data: 2011-04-20 08:51:50
yra dar vienas variantas, daugiau teorinis. jei velgi bus laiko, idesiu pora
geresniu pic'su.
zodziu ideja tokia: vamzdis (nenupjautas) yra cilindras, o jo isklotine -
staciakampis, kurio ilgis lygus cilindro apskritimo ilgiui, o aukstis -
cilindro auksciui. tad bet kokiu atveju isklotines ilgis priklauso nuo
cilindro skersmens. kai jungi vamzdzius, gaunasi tie pavirsiai. taciau
isklotines aukstis niekada nevirsys maksimalaus vamzdio ilgio, t.y. kad ir
kaip tu belenksi, isklotines ilgis niekaip nepriklauso nuo lenkimo. tad
belieka atrasti teorine kreive, pagal kuria nupjovus ir surietus vamzdi,
gautusi pakankamas cilindru susijungimas. tada atkristu apskritai tu
isklotiniu ieskojimas (turiu galvoje tu surface kurimas, triminimas ir pan),
uztenka elementaraus 2d dwg failo: kreivaji kontura kopijuoji, o keiti tik
isklotines ilgi bei auksti.