Tema: Re: vamzdzio isklotine
Autorius: =MS=
Data: 2011-04-19 18:53:57
Nu jo ten biski sudetinga paaiskint kaip ir kas, DWG faile turbut
aiskiausiai matosi kas man netinka :)
Katik pabandziau pamaigyti Proengineer tai ten irgi lygiai taip pat padaro
kaip ir sw. Gal ten ir galima kur ka pakeist bet as to zinau :)
Internete paklaidziojes radau pora forumu kur apie ta pacia beda sneka
http://www.race-dezert.com/forum/showthread.php/47420-laser-tube-notch-CNC-bending-easy-way-to-make-chassis/page3
http://www.cnczone.com/forums/solidworks/87042-extrude_cut_laser_tube_cutter.html
bet pagrinde sneka kaip ta padaryt kuriant papildomus surfeisus ir panasiai,
ta ir dabar darau su SW. Todel ir galvoju gal kokis nors kitas CAD softas
tai moka padaryt automatiskai.