Tema: Re: vamzdzio isklotine
Autorius: Eex
Data: 2011-04-19 15:44:43
kol kas neturejau laiko labiau isigilinti i tavo problemsa su unigraphicsu,
taciau vien pazvelgus i piesinuka, man susidaro vaizdas, kad ten kur tu
rasai "priauginama mesa", tai kaip ir ok viskas. kai tu lenki laksta, tai
jis realiai taip ir issipucia (del tangentiniu itempimu). o ten kur tu rasai
"gerai", tai kazkaip nesuprantu, kas ten ant vamzdzio "torco" per linija?
as zinau, kad unigraphicsas turi specialu tulsa, kuris vadinasi
"forming/unforming". namie pabandysiu padaryti tavo vamzdzio isklotine.
pries kuri tai laika mes cia darem sferos segmento isklotines, tai lyg ir ok
gavosi viskas.
zodziu vakarop pabandysiu imesti savo varianta.