Tema: Re: Serveriai.lt pristato asmeninÄÆ planÄ… :)
Autorius: Arvydas
Data: 2009-06-11 12:37:43
> informacijos pateikimas ir planu valdymas - kazkoks kosmaras.

Suprantu, kad 20 kartų pakeitus serverio planą jau galima susipainioti,
koks ir kada jis buvo. Kiti teikėjai išvis neduoda tokios galimybės
lanksčiai bet kada pasikeisti paslaugų planą nieko papildomai nemokant,
todėl ir aiškumo matyt daugiau.

Šiaip mes matom visą planų keitimo istorija, tad iškilus neaiškumams
galima bet kada kreiptis į support'ą ir mano kolega paaiškins kas, kaip ir
kada buvo keista.

> Bande feja registruotis keleta kartu per mano nuoroda - nu
> niekaip jokios nuolaidos nesigavo, o ir pas mane tarp
> rekomenduotu klientu jos nebuvo.

Rekomendavimo nuoroda - tai automatizuotas procesas ir jis visada veikia,
jei nesupainiojama pati nuoroda ar neuždėti kokie nors nesveiki saugumo
apribojimai naršyklei. Paspaudus ant korektiškos rekomendavimo nuorodos
visada iš karto parodoma, kokia nuolaida taikoma.

--
Arvydas