Tema: Re: Serveriai.lt pristato asmeninį planą :)
Autorius: Kazys
Data: 2009-06-10 18:43:50
Labai idomu, patikrinau matau ir pas saves
--------------------------------
Pavadinimas:   planas D10_10m
Kaina:  45 Lt/mėn.
Nuolaida:  50%
Mokėjimas:  kas 6 mėn.
---------------------------------

Tarkim darau plano keitima i
Planas D80   15 Mbps   80 GB RAID   100% Xeon   2048 MB RAM   12 mėn.   99
Lt
"Naujam serverio planui taip pat bus taikoma 50% nuolaida."

Ar tai reikstu kad keitimo momentu nuolaida gauciau ir as? Klausiu tik todel
kad konsultantas
telefonu sake priesingai (tik naujiems klientams, pratesimui negalioja).

Ar
Nuolaida:  50%
Galios ir paslaugos pratesimui po 6 - 12men ar jau teks pilna?

Arvydai laukiu jusu komentaro :)