Tema: Re: Serveriai.lt pristato asmeninį planą :)
Autorius: Artūras-M
Data: 2009-06-11 11:03:33
On 2009.06.11 08:52, Galvos Daktaras wrote::
> pats taip kazkada sakei cia, as tik pakartojau - issizadi savo
> zodziu?

Rusų laikais, pradirbus galvos daktaru kažkiek tai metų, tokio asmens teisme jau
nebeapklausinėdavo, tobiš su juo jau viskas aišku :D
Pas mane vykdomos visos prisiimtos prievolės be diskusijų ar debatų. Tos kur neprisiimtos, arba
vykdomos, arba nevykdomos, priklauso nuo aplinkybių. Žodžiu ko negaliu/nenoriu, to nežadu. Už
tai manęs bent jau nelinksniuoja čia. Matomai reiks ir man 50% nuolaidų porciją parduoti, tada
gal ir mane pradės linksniuot. Dabar kol kas tik paslaugas pardavinėju :)

--
www.serv.lt