Tema: Re: Serveriai.lt pristato asmeninį planą :)
Autorius: Arvydas
Data: 2009-06-11 12:06:27
 > Ka as zinau kokia ten kaina buvo anksciau?

Kaina yra nurodyta prie paslaugos. Šiuo atveju tai 45 Lt/mėn.

Rodant nuolaidą paprastai priimta rodyti pradinę kainą, kuriai taikoma
nuolaida. Taip ir pas mus buvo iki šiol.

Dabar atnaujinom sistemą, kad būtų aiškiau - rodo standartinę kainą be
nuolaidos ir kainą su pritaikyta nuolaida.

 > Mano supratimu - senojo plano kaina buvo 90Lt, jei prie 50%
 > nuolaidos man rodo 45Lt. Tokiu atveju - naujo plano kaina
 > turetu rodyti ne 99Lt, 49.5 Lt.

Viskas taip ir yra - naujo plano kaina su nuolaida bus 49.5 Lt/mėn. Tik
vat seno plano kaina buvo 45 Lt/mėn, su nuolaida - 22.5 Lt/mėn.