Tema: Re: Serveriai.lt pristato asmeninį planą :)
Autorius: Quicker
Data: 2009-06-11 11:46:01
Mokejau 2008 rugseji 1728LTL uz plana V20 su 20% nuolaida. Planas kelis
kartus keistas, keiciantis poreikiams, dabar yra D10_10M iki 2012m.
rugsejo. Pries tai buvo dar keli mokejimai uz ivairius planus. Kazkaip
is tos informacijos aiskumo nepadaugeja, nes paslaugu valdymo istorijos
jokios nera, senu planu duomenu - irgi nera.

Ale ot, parasytu - kaina su nuolaida tokiatai, kaina be nuolaidos
tokiatai, nuolaida galioja ar negalioja (nes dabar sako, kad negalioja,
nors parasyta, kad galioja) ir viskas butu aisku, nebutu jokiu
nesusipratimu. Dabar visur turi speliot, nes rasomos visokios
akcijos/atrakcijos, nuolaidu dydziai, o kai nori moket, kainos kitos,
nori keisti - dar kitos. Be to - yra toks dalykas kaip nuolaidos
rekomenduotiems klientams. Bande feja registruotis keleta kartu per mano
nuoroda - nu niekaip jokios nuolaidos nesigavo, o ir pas mane tarp
rekomenduotu klientu jos nebuvo. Daeidavo iki saskaitos israsymo, o suma
be nuolaidu. Teko anuliuot tas saskaitas ir eiti jai ten kur naudingiau
buvo tuo metu. Laiko sugaisto deje niekas negrazins.

Betvarke prasidejo pas IV, nors anksciau labai gera ispudi buvau
susidares. Na, paslaugu kokybe kolkas nenusivyliau, tikiuosi ir
nenusivilt, bet informacijos pateikimas ir planu valdymas - kazkoks
kosmaras.