Tema: Re: VMI ir hostingas...
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-05-02 12:15:41
    Nu valstybes tarnautojai lieka valstybes tarnautojais (toliau VT), del ko manot musu visa valdzia ir salis prie bankroto nes dirba zmones nieko apie tai neismanantys, jei jie butu dirbe komercinese strukturose, turetu suvokima apie pelna, nuostolius ir visa kita, tiesiog ta prasme moketu galvot kaip verslininkai tai taip nebutu.

    O dabar makro ekonomine prasme yra kiek imanoma zlugdomas verslas, didinant ivairius mokescius ir dar naujus sugalvojant ar paimant ir kuriant ivairius draudziancius kazka istatymus kaip ana per kazkokia muge saslykais prekiaut neleido ar apribojimas kada prekiaut alkoholi galima, is ko juodus pelnus po to darosi kaikurie verslininkai apeidami lengvai si istatyma ir uzsidedami dvigubas kainas kaip kokiam bare...

    Tai jei zlugdomas verslas jie tikrai tu skolu netures is ko grazint, paprasciausia jau dabar daug kas bega ne vien eiliniai zmones bet ir imones is LT, po to gan daug bankrutuoja del esanciu salygu, tuo paciu surenkamu mokesciu mazejimas bus kuo toliau tuo didesnis,  gal net pasieks progresija.. valdzia elgiasi taip kaip bezdzione sededama ant medzio sakos ir ja pjaudama :)

    Taspats liecia eilinius tokius VT darbuotojus kaip VMI, jie gi neskaiciuoja taip kad kiek jo islaikymas valdziai kainuoja, kiek skirs jis laiko kazkokiam skolininkui ir kad valstybe ides i tai pvz 500lt ir jis galu gale ismus skola uz 5lt per ta laika... svarbu dirba... na bet gal ir gerai, daeis jie viena diena gala su savo mastysena bet kuriuo atveju :) kaip sakant kad suprast klaidas reikia jas padaryti ir nudegti..