Tema: Re: VMI ir hostingas...
Autorius: Justas.p
Data: 2010-04-25 08:52:05
Kodel ne lietuvos teritorijoje? Jei as uzsiimu smulkia komercija per
eBay ir gaunu siek tiek pinigu i PayPal'o saskaita. Mano paypal'o
accountas registruotas mano adresu Vilniuje. Visi pozymiai kad prekes
arba paslaugos buvo suteikto EU teritorijoje. Net jei kortele yra ir UK
banko isduota.

Anyway, as ne teisininkas, bet moraliskai jau ruosiuosi gauti VMI
raginima susimoketi GPM...