Tema: Re: 1and1
Autorius: IT men
Data: 2009-12-25 23:23:59
Cia priejo kindziulis-Arturas su M raide ir tare savo egzzzperto nuomone su
savo shudino hostingo patirtimi...
tu gal esi uzsienio hostingu kazkoks tai advokatas? arba ir pas tave yra
iprasta klientus prasiuntineti panasiai..
turi savo ta miniaturini hostinga tai toliau buk savo kaime, ner ko
advokatauti, kai klausiama apie rimtus tiekejus.