Tema: Re: 1and1
Autorius: Vaidas Zlotkus
Data: 2009-12-25 12:18:49
Zinai, man visiskai nera idomus argumentai, kuriais pasakai "manau, kad
jie dirba taip". Juolab, kad man atsakymai i kazkada mano keltus
klausimus siuo metu yra visiskai nebeidomus, nes *kazkodel* The Planet
ir kiti didesni tokiu paslaugu tiekejai be problemu paruose pasiulymus
nepasiusdami i ju web'us.

Anyway, as turiu pinigu, as noriu juos isleisti. Kam man dar sukti
galva, kaip juos isleisti mano norimam sprendimui, jei vieni pasiulo, o
kiti ne? O tada is pasiulytu variantu as renkuosi, kas man labiausiai
tinka (tiek kainos, tiek lankstumo atzvilgiu).

Beje, mokant uz metus i prieki susidaro jau ir keliasdesimt tukst., ka
beje ir teko daryti ir tai nebuvo problema.

Praejo pusmetis, nei vieno uzklausimo i support'a is musu puses.

Dabar dar pasakyk, kad keliasdesimt tukst. tokiai kompanijai irgi ne
pinigai ir tik siaip eilinis klientas, kuris uz 100 baksu issinuomoja
pigiausia serveri ir pastoviai support'ui rasineja.

 > O šiaip, dirbdamas su vakarų DC padariau išvadas, jog geriau išnaudoti
 > esamas standartines konfigūracijas ir negadinti nervų. Lankstumo jie
 > neturi.

Na, mano patirtis yra visai kitokia. Yra DC, kurie lankstus ir tie,
kurie nera lankstus. Paslaugu tiekejo (kaip kompanijos) dydis tikrai
lankstumo neatspindi. Kaina taip pat. Siuo metu tenka dirbti su keliais
uzsienio DC (UK, Olandija, Vokietija, Latvija), tai problemu del
lankstumo nera, nes i tai ir buvo atsizvelgiama juos pasirenkant.

v.